Virtuální kancelář v cloudu

Virtuální kancelář v cloudu

  • Sdílení dat s týmem
  • Rychlá implementace bez instalace
  • Podpora nejnovějších technologií
  • Dostupnost 24/7
  • Flexibilita a variabilita
  • Nezávislost na platformě
  • Nezávislost na lokalitě
  • Zabezpečená a zálohovaná data
{{error}}
MS Exchange
MS Exchange
Ekonomický systém Premier
Ekonomický systém Premier
MS Office
MS Office
ERP Altus Vario
ERP Altus Vario
OpenOffice.org
OpenOffice.org
IDES
IDES
ERP Helios
ERP Helios
PDF Split and Merge
PDF Split and Merge
Paint.NET
Paint.NET
MS Dynamics – Navision
MS Dynamics – Navision
MS Share Point
MS Share Point
Java
Java
MS SQL
MS SQL
PDF Creator
PDF Creator
Atlas codexis
Atlas codexis
TAX Edit
TAX Edit
ERP SAP R/3
ERP SAP R/3
Ekonomický systém SB KOMPLET
Ekonomický systém SB KOMPLET
Ekonomický software KELOC
Ekonomický software KELOC
Adobe Reader
Adobe Reader
Adobe Flash Player
Adobe Flash Player
CRM Systémy polečnosti Kerio
CRM Systémy polečnosti Kerio
Ekonomický systém Pohoda
Ekonomický systém Pohoda
Open Project
Open Project
Informační systém Cygnus
Informační systém Cygnus

MAIL

Ve své virtuální kanceláři můžete mít několik úrovní mailové komunikace:

  • Základní - postavený na Linux platformě umožňující efektivní práci s maily včetně jejich synchronizace do mobilních zařízení. Omezením této varianty je nemožnost sdílení adresářů, kalendáře a jiné skupinové funkce.
  • Systém Kerio - který provozujeme jako základní groupware platformu je zaměřen na menší obchodní skupiny, které kromě mailové komunikace chtějí sdílet své kalendáře, kontakty a další prvky komunikace. Samozřejmostí je synchronizace a propojení všech těchto prvků do mobilních zařízení bez rozdílu platformy operačních systémů.
  • Platforma Exchange - pro korporátní zákazníky provozujeme exchange platformy se všemi jejich funkcemi a doplňky. Tento systém využívají většinou společnosti s velkým objemem mailové komunikace. Zároveň je mail brán jako priorita firemního IT.
  • Archivace mailů - samostatnou kapitolou je archivace mailů, kterou umožňujeme z jakékoliv platformy do námi provozovaného archivního mailového řešení. MailArchiv je zaměřen na uchovávání velkého objemu dat s možností jeho fulltextového prohledávání.

KANCELÁŘSKÉ APLIKACE

V rámci své virtuální kanceláře můžete mít kancelářské aplikace firmy Microsoft či varianty produktů zdarma jako je OpenOffice či Libre Office. 

ÚČETNICTVÍ a ERP

Nezbytnou součástí vaší Virtuální kanceláře jsou klíčové programy pro vaše podnikání jako účetnictví a ERP aplikace. O tyto aplikace je u nás odborně postaráno buď našim vyškoleným týmem odborníků, nebo vaším partnerem či implementátorem těchto systémů. Bližší informace jsou na stránce Potřebuji účetnictví nebo ERP online

SOUBORY

Nezbytnou součástí virtuální kanceláře jsou veškeré vaše soubory. Většina lidí potřebuje mít k dispozici aktuální soubory, ale zároveň se nechce vzdát svých archivních dat. My vám splníme obojí, vaše data přeneseme k nám po vzájemné dohodě zbavíme duplicit, naše zkušenost říká, že se soubory ve firmě nacházejí 5 i vícekrát, a rozdělíme na data archivní a data živá. 

ZÁLOHOVÁNÍ SYSTÉMU

Všechny výše uvedené data jsou pro nás kritická a jako k takovým k nim přistupujeme. Vaše data pečlivě zálohujeme a staráme se o ně. V případě vašeho zájmu jsou data uložena na více lokalitách nebo můžete využít naši speciální službu archivace dat na externím mediu s uložením do trezoru či předáním zákazníkovi.

Firmy využívající virtuální kancelář

Celý text

Technická podpora

Máte jakýkoliv problém se službou Dragon Cloud?

Obraťte se na naši telefonickou podporu

nebo na mailovou adresu